Психологиялық тренинг жаттығулары.)

Психологиялық тренинг жаттығулары.
📚Тақырыбы: Нейрографикалық жаттығулар.
📚Мақсаты: Оқушылардың қобалжу деңгейін төмендетіп бір-бірі мен жақсы қарым -қатынас орнатып, жақсы көңіл-күй сыйлау.
Қатысушылар: 10”Ә” класс оқушылары
Мектеп психологы К.Б.Еспагамбетова оқушыларға нейрографика жөнінде нұсқаулықпен таныстырды.
Нұсқасы: Ақ параққа өзіңіздің жағымсыз эмоцияңызды жазыңыз. Енді эмоцияға немесе сұраққа назар аудара отырып, қаламды жұлып алмай және сызықты үзіп алмай парақтың барлық бетіне сызық сызыңыз. Бұл нейрографиялық сызық бұралуы, айналуы, шеңбер тәріздес болуы, мүмкін сіз еш тартынбаңыз, тоқтағыңыз келгенше эмоцияңызды білдіріңіз. Әдетте, тоқтауға бір дем шығару немесе 4-7 секунд жеткілікті. Сызықтарды сызуды аяқтаймыз. Бір жерде қалам түсіп кетуі мүмкін, бір жерде сіз бұрыштан парақтың шетіне дейін сызық сызғыңыз келуі мүмкін, не болса да өзіңізге рұқсат етіңіз. Осылайша, біз сызбаны жетіспейтін элементтермен аяқтаймыз. Сізге көп сурет салудың қажеті жоқ, тек қажет деп санайтын бірнеше штрихты қосыңыз.— буындар мен байланыстарды зерттеу. Желілердің түйісулері мен қиылысуларын, барлық бұрыштарын дөңгелектеу керек. Мұны жұқа маркермен жасауға болады. Дөңгелектеу процесі ұзақ болуы мүмкін, сондықтан өзіңізге ыңғайлы кез келген жерден және бұрыштан бастаңыз, сіз парақтың әртүрлі бұрыштарына ауыса аласыз, бәрін өз қалауыңыз бойынша орындаңыз. Суретке мұқият қараңыз, қандай пішіндерді көріп тұрсыз? Алдымен ең үлкендерін таңдаңыз, оларды қалыңырақ етіп бойап, кейін қалған кішкентайларына көшесіз. Содан соң сізге ұнайтын реңктерді таңдап, пішіндерді түрлі түстермен бояңыз.Сурет салып болғаннан кейін суреттіңіз неге ұқсайтынын айтуыңыз керек.
📌Ұсыныстар:
1.Жыл бойы оқушылармен түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу
2.Оқушылардың достық қарым -қатынастарын арттыру.

Мектеп психологы: Еспагамбетова К.Б.